FAQ

Opcje dostawy?

-Kurier InPost – 14.99 PLN
-Paczkomat InPost – 12.99 PLN

Opcje płatności?

– BLIK
– Przelew bankowy

Wysyłka?

-Czas wysyłki – 1-3 dni roboczych (nie uwzględnia on czasu dostawy przesyłki przez firmę kurierską).
-W wyjątkowych przypadkach może on się przedłużyć. 
-Cena wysyłki nie jest zależna od ilości zamówionych towarów.

Zwroty?

-Zwroty są możliwe w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówienia, bez podawania przyczyny. Produkt nie może być odbezpieczony. Przesyłkę należy wysłać do nas na swój koszt dołączając formularz zwrotu. Skontaktuj się z nami drogą mailową by otrzymać formularz zwrotu.

-Adres do zwrotów podany jest poniżej.

-Zwrot płatności zostanie dokonany w terminie maksymalnie 14 dni przy użyciu sposobu płatności wykorzystanego podczas składania zamówienia, chyba, że klient zgodził się na inne rozwiązanie.

Wymiany?

-Istnieje możliwość wymiany produktu w naszym sklepie lecz nie jesteśmy w stanie jej zagwarantować. Jeśli chcesz wymienić towar skontaktuj się z nami. Adres w zakładce [KONTAKT]

Reklamacje?

-Nasze ciuchy szyją dzieci z Azji, czasem poprawia po nich resentowa babcia lecz nawet ona może coś przeoczyć. Zdarzają się przypadki, gdy otrzymany produkt okazuje się wadliwy. Gdy nastąpi taka sytuacja – prosimy o informację złożoną na adres e-mail sklep@resent.pl, Postaramy się bezzwłocznie rozwiązać problem.

-Prosimy o załączenie w wiadomości zdjęć i informacji o wadzie by usprawnienić proces reklamacyjny.

ADRES ZWROTU:

Jan Galica
Ul. Tatrzańska 97g
34-520 Poronin